WARUNKI OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady składania zamówień oraz ich realizację w firmie Agencja Reklamowa NAVI Magdalena Kłosowska NIP: 8161423655, Regon 181103188 , mieszczącej się pod adresem: Wierzawice 874 37-300 Leżajsk
  2. Administratorem Twoich danych osobowych jest Magdalena Kłosowska Agencja Reklamowa NAVI, Wierzawice 874, 37-300 Leżajsk NIP: 8161423655. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.
  3. Sprzedawca prowadzi rachunek bankowy w mBanku 58 1140 2004 0000 3102 7926 6732
  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  5. Dostępne formy płatności: Przelew bankowy lub Karty płatnicze:
    – Visa
    – Visa Electron
    – Mastercard
    – MasterCard Electronic
    – Maestro”

  6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  7. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności oraz 
  8. Kontakt odbywa się drogą mailową: biuro@zaproszenianavi.pl
  9. Firma pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00
  10. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
  11. Zamówienie można składać za pomocą formularza zamówienia (wszelkie uwagi do zamówienia prosimy wpisywać w rubryce UWAGI)– prawidłowo wypełnionego i przesłanego na adres mailowy: biuro@zaproszenianavi.pl
  12. Przy określeniu ilości zaproszeń proszę o doliczenie – określenie liczby zaproszeń tzw. dodatkowych do ręcznego wpisywania – niestety nie mogę dodrukować pojedynczych zaproszeń – minimalna ilość to 20 szt!
  13. Lista gości powinna zostać przesłana w programie Word (można przesłać w ciągu 5 dni od akceptacji zamówienia). Prosimy o przesyłanie OSTATECZNYCH list gości, bowiem zmiany osób /dopisanie gości itp. często jest niemożliwe.

Ważne:  Nazwiska powinny być ponumerowane i w takiej formie w jakiej chcą Państwo je widzieć na zaproszeniach/winietkach (czyli, w przypadku zaproszeń nazwiska powinny być odmienione).
Np. Katarzynę Kowalską z osobą towarzyszącą
Wszelkie literówki w liście gości nie są przez nas poprawiane!

  1. W przypadku personalizacji kopert, prosimy przesłać listę w formie nieodmienionej.
  1. W przypadku personalizacji kopert w formie naklejki proszę zaznaczyć w rubryce „koperty” i przesłać listę w formie nieodmienionej – koszt 0,90 gr./1szt
  2. Koperty białe dostosowane rozmiarem do zaproszeń – gratis.
  3. Zaproszenia lub zawiadomienia mogą być personalizowane (w cenie zaproszenia) lub do wpisania ręcznego.
  4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma NAVI zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  5. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane nie będą rozpatrywane.
  6. Ceny towarów znajdujących się stronie internetowej www.zaproszenianavi.pl są podane w kwotach brutto czyli zawierają podatek VAT (23%)

11.NAVI wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar.

  1. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową, ale istnieje możliwość indywidualnego odbioru zakupionego towaru w siedzibie naszej firmy po uprzednim uzgodnieniu.
  2. PROCEDURY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
  3. W ciągu 2 – 3 dni roboczych od otrzymania danych niezbędnych do wykonania zlecenia wysyłamy do Klienta propozycję kształtu nadruku czyli skład tekstu
  1. Nie ingerujemy w informacje podane przez zamawiającego na potrzeby realizacji zamówienia, nie poprawiamy błędów ortograficznych ani odmiany gramatycznej podanego tekstu.
  2.  Akceptacja projektów równoznaczna jest z pełną akceptacją tekstu w nich zawartym.

W tym momencie nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne błędy, które mogłyby pojawić się na zaproszeniu.

  1. Po wysłaniu projektu czekamy na ewentualne zmiany, korekty lub ostateczną akceptację od Klienta (cena zaproszenia obejmuje 3 poprawki, następne są płatne 10,00 zł każda poprawka)
  2. Po uzyskaniu akceptacji projektu i opłaceniu zamówienia w ciągu następnych 5-7 dni roboczych wykonujemy zlecenie i wysyłamy do Klienta pod wskazany w zamówieniu adres. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności i uzyskaniu akceptacji projektu. Koszt przesyłki zamówień Kurier DPD (20zł – zaproszenia, 16zł -dodatki). (Koszt wysyłki zawiera także koszt pakowania, opakowania). Nie ma możliwości wysyłki towaru za pobraniem.
  3. Zamówienia nieopłacone w ciągu 5 dni roboczych będą anulowane.
  4. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.